دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون کابینت آشپزخانه

دکوراسیون کابینت آشپزخانه

کابینت کلاسیک بخرم یا کابینت مدرن

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۲ ب.ظ

افراد از این موضوع مطلع هستند کابینت قلب هر آشپزخانه ای می باشد. بنابراین حتما باید به طراحی و زیبایی چشم نواز آن توجه ویژه ای داشت. کابینت آشپزخانه علاوه بر کارایی بی نظیری که در جمع و جور کردن وسایل و ابزار آشپزخانه دارد نقش بسیار مهمی در زیبا سازی آشپزخانه دارد که هیچکس نمی تواند منکر آن شود.

در واقع آشپزخانه بدون کابینت هیچ معنایی ندارد. پس با وجود چنین اهمیتی باید تا جایی که می شود در طراحی شکیل و زیبا و همجنین انتخاب رنگ، شکیل و به روز بودن آن توجه نمود. احتمالا اگر از هر بانویی برای ایجاد تغیراتی دلخواه در آشپزخانه نظر خواهی شود اولین چیزی که بیان می کنند تغییر دکوراسیون آشپزخانه است.

به عنوان یک خریدار کابینت، حالا که به اهمیت کابینت آشپزخانه پی بردم. پس از بررسی کوتاهی در این مقاله با انتخاب آگاهانه تری می‌توانم تصمیم بگیرم کابینت کلاسیک بخرم یا کابینت مدرن ؟

 

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک بخرم یا کابینت مدرن ؟

 

کابینت کلاسیک در واقع اسم یک سبک است که شامل: کابینت چوبی، کابینت روکش چوب، کابینت ممبران می شود. از خصوصیات بارز این سبک کابینت، وجود ستون و سرستون های نقش برجسته زیباست که زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان می کند.

این ستون ها در ابعاد و اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. درب کابینت های کلاسیک دارای حکاکی های زیبا و در مدل هابی متنوع هستند. خصوصیت بارز دیگر این دکوراسیون لوکس و شیک وجود تاج و زیرچراغ ابزار خورده است. تاج در قسمت بالایی کابینت های دیواری و زیرچراغ در قسمت پایین کابینت های دیواری این سبک قرار می گیرد. معمولا در کابینت کلاسیک جنس صفحه کابینت کورین انتخاب می شود.

کورین نام صفحه سنگ مصنوعی کابینت است که قابلیت ابزار خوردن دارد. بزرگترین خصوصیت صفحه کورین اجرای بدون درز آن است. این صفحات ضد آب هستند اما در مقابل اشیا تیز و برنده آسیب پذیر می باشند. با شناخت معایب و مزایای کابینت آشپزخانه کلاسیک تصمیم شما برای خرید، یک انتخاب آگاهانه است. در واقع مزایای کابینت آشپزخانه کلاسیک بسیار بیشتر از معایب آن است. در ادامه این مطلب مهم ترین معایب و مزایای کابینت آشپزخانه کلاسیک را با شما درمیان می گذاریم:

 

کابینت مدرن

کابینت کلاسیک بخرم یا کابینت مدرن ؟

کابینت سبک مدرن به چند دسته تقسیم می شوند که شامل: کابینت های گلاس، کابینت فرامید (فوق برجسته) و کابینت ملامینه (ام دی اف) می‌شود. این سبک کابینت فاقد تاج و زیر چراغ است تا جلوه و نمای مدرن خود را از دست ندهد. مدل و رنگ در این سبک کابینت بسیار گسترده و در مدل های ساده، طرح دار، براق و مات برجسته و ... موجود هستند.

امروزه در کابینت مدرن از دستگیره های قدیمی استفاده نمی‌شود و دستگیره های مخفی با جذابیت و زیبایی بیشتری جایگزین آن شده است. کابینت مدرن قابلیت اجرا در دو رنگ متفاوت را دارد. و اگر این رنگ‌ها درست انتخاب شوند زیبایی آشپزخانه را دو چندان می کند. با شناخت معایب و مزایای کابینت آشپزخانه مدرن انتخاب شما برای خرید یک انتخاب آگاهانه است. در واقع مزایای کابینت آشپزخانه مدرن بسیار بیشتر از معایب آن است. در ادامه این مطلب مهم ترین معایب و مزایای کابینت آشپزخانه کلاسیک را با شما در میان می گذاریم:

 

مزایا و معایب کابینت کلاسیک و مدرن

 

معایب کابینت آشپزخانه کلاسیک

  • این سبک کابینت نسبت به رطوبت حساس است.
  • کابینت کلاسیک به دلیل روند تولید پیچیده و ظرافت بالا قیمت بالایی دارد.
  • این سبک کابینت آشپزخانه نسبت به حرارت حساسیت دارد.
  • در صورت آسیب رسیدن به طرح های کابینت آشپزخانه کلاسیک امکان تعمیر، ترمیم و تعویض وجود ندارد.
  • کابینت کلاسیک نسبت به اشیای تیز و برنده آسیب پذیر است.
  • به دلیل پیچیدگی و حساسیت بالا پروسه تولید و نصب مدت زمان بیشتری وقت می برد.
  • در صورت استفاده از متریال نامرغوب خیلی زود طرح های کابینت از بین می رود و رنگ آن کدر می شود.
  • قیمت کابینت کلاسیک نسبت به کابینت مدرن به دلیل وجود ستون و حکاکی درب‌ها و ... بالاتر است.

 

مزایای کابینت آشپزخانه کلاسیک :

  • در این سبک کابینت کلاسیک، شما می توانید طرح مورد نظرتان را روی درب کابینت حکاکی کنید.
  • کابینت آشپزخانه کلاسیک در رنگ های بسیار متنوع موجود هستند و امکان ست شدن با دیگر وسایل منزل به راحتی مهیا می شود.
  • کابینت کلاسیک شامل ستون سر ستون های نقش برجسته گل های رنگ شده و ابزار خورده زیبا هستند که به زیبایی دکور آشپزخانه می افزاید.
  • در صورت استفاده از متریال مرغوب این نوع کابینت بسیار با دوام است و طی سالیان طولانی همان نما و جذابیت ابتدایی را دارد.
  • کابینت کلاسیک شامل تاج و زیر چراغ ابزار خورده زیبا در سبک های متفاوت است.
  • تنوع نامحدود در طراحی و حکاکی درب این نوع کابینت یکی دیگر از مزایای آن است.

 

معایب کابینت آشپزخانه مدرن

 

  • این سبک کابینت آشپزخانه نسبت به حرارت حساسیت دارد.
  • این سبک کابینت نسبت به رطوبت حساس است.
  • کابینت مدرن نسبت به اشیا تیز و برنده آسیب پذیر است.
  • جنس روکش این کابینت ها نازک است و در برابر ضربه حساسیت دارد.
  • در صورت آسیب پذبری درب ها امکان تعمیر و تعویض وجود ندارد.

 

 

مزایا کابینت آشپزخانه مدرن

 

  • کابینت آشپزخانه مدرن قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به کابینت کلاسیک دارند.
  • رنگ و طرح در کابینت مدرن بسیار متنوع است.
  • امکان استفاده از شکست کابینت دیواری در این سبک وجود دارد.
  • در صورت استفاده از متریال مرغوب این نوع کابینت بسیار با دوام است و طی سالیان طولانی همان نما و جذابیت ابتدایی را دارد.

 

 

در نهایت با توجه به توضیحاتی که مطرح شد؛ می توان با توجه به دیزاین و طراحی منزل و رعایت موارد گفته شده انتخاب کنید که کابینت کلاسیک بخرم یا کابینت مدرن ؟

کابینت کلاسیک بخرم یا کابینت مدرن ؟

شرکت تولیدی نوین کابین در نظر دارد برای انتخاب راحت تر شما، فضای کارآمد و مناسب تری از منزل و کسب و کارتان را با طراحی رایگان؛ به شما ارائه دهد. همچنین می توانید همه روزه از نمایشگاه دائمی نوین کابین در محل کارخانه بازدید فرمایید. و از مشاوره رایگان توسط کارشناسان خبره ما بهره ببرید.

هدف ما در ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با شما مشتریان عزیز است. و به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می دهیم در نظر داریم. پس می توانید با خیال آسوده همین الآن طرح پیشنهادی محل مورد نظرتان را با گرفتن شماره ی ۷۷۰۰۵۴۶۷ – ۷۷۰۰۵۴۸۱ مشاهده بفرمایید. و برای دیدن نمونه کارهای بیشتر نوین کابین را در گوگل جستجو و به تنها پیج رسمی نوین کابین در اینستاگرام @noviincabin مراجعه کنید.

 

منبع: سایت دلگرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی